bloglovin

Shoreditch

Oj vad längesedan vi uppdaterade nu. Vet inte riktigt i vilken ände vi ska börja nu!

Här har ni ett litet bildcollage från lördagens bravader i Shoreditch, då en kär vän firade att han snart passerar 30 års strecket. Som vi sov gott i bussfärden hem! Jag vaknade i min egen dregelpöl på Linns mysiga axel och paniken slog till då jag får för mig att vi åker på fel håll. Springer (ranglar) fram till busschauffören och det enda jag får fram på svengelska är - Lewisham??? Han skrattar lite lätt och svarar - Yes dear, Leuischham!

När jag kommer tillbaka till en lika yrvaken Linn pekar hon på mig och asgarvar.
Jag har tydligen röda dregel fåror ända ner till hakan.






Now it's time to go to work.

Lots of Love
Johanna och Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0