bloglovin

High Heeled Injured

Johanna får stanna hemma en lördag som denna, för mycket dans i favoritskorna medför vissa skador som kräver de två V:na (Vila och Voltaren). Det är faktiskt helt okej! Har haft en helt fantastisk vecka med jobb, nya bekantskaper, gamla godingar, dans, middagar och vin.
Det enda som egentligen hade fått mig att kasta på mig dansskorna hade varit ett samtal som detta:
"Johanna jag har en biljett till Sensation White, kom" Fy tusan vilken känsla det är att vara där. Alla ni vita lyckliga människor ikväll - Jag är avundsjuk! Have Fun!


No dancing for Johanna tonight. Too much dancing in here high heels caused a minor injury, and the only thing she needs tonight is rest and voltaren. But that´s ok because this week has been amazing! The only thing that would make me forget about my injury is a ticket to Sensation White in Copenhagen. WOW.
If you haven´t been there, please go!






Lots of Love
/Johanna och Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0