bloglovin

Time for school



Igår började vi en kvällskurs i The Business of Branding på University of the Arts London. Det var inte det lättaste projektet att ta sig dit, framförallt inte när man befinner sig på andra sidan stan (London är lika stort som Skåne, remember?), samt en tunnelbanestrejk som handikappat hela London. Dit kom vi i alla fall, och positivt överraskade blev vi. Det kan nog bli ett riktigt bra tillskott i vår mentala utveckling. Ha!

Jag (J) var hos en rekryteringskonsult igår, och i eftermiddag ska jag gå på min första riktiga intervju hos ett supercoolt företag. Nervös är bara förnamnet just nu... Det viktigaste tipset jag fick igår var "Just enjoy it", men det är ju verkligen lättare sagt än gjort!

Wish me luck!


Lots of Love
/Johanna och Linn

Kommentarer
Postat av: Malin

Good luck! :)

2010-11-05 @ 04:08:50
URL: http://malleslifeinlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0