bloglovin

Barbie is a heavy sleeper.

Jag (J) älskar att sova och hatar alla som stör den sömnen, speciellt på morgonen. Idag var det dags att börja gå upp tidigt vilket jag inte har gjort på ett bra tag nu. Förberedelserna var stora, ögonbindel och till sängs tidigt. Det gick inte så bra - Det enda jag kunde höra var Linns skrovliga fnitter ifrån ljudkällan närmast högerörat.

"Don´t disturb!!! Barbiiie needs her beauty sleeep nananaHAHAHAHA", och det sista jag hörde innan jag somnade var "hahahah gud vad roligt det kommer vara att väcka dig imorgon hahaha, jag kommer drömma om olika sätt som jag kommer väcka dig på! Kanske vatten kan vara en idé!! hahahaha"
Sjukt störig, men skulle inte byta bort henne för något i världen. true story.

Och tro det eller ej men jag hade en fantastisk morgon, men vem kan bli på dåligt humör när man väcks av kärlek, ny bryggt te vid sängkanten (lyxsoffan) och Rihannas only girl i bakgrunden? Inte jag i alla fall...


I (J) really love to sleep and I get pretty grumpy if anyone disturbs my beauty sleep, especially in the mornings. This morning I was getting up early and I haven´t been up early for a long, long time now...(so you could just imagine the drama). Linn thought this was very funny last night when I went o bed, and giggled in my right ear. "Don´t disturb!!! Barbiiie needs her beauty sleeep nananaHAHAHAHA", and kept telling me how she was going to dream of horrible ways to wake me up........... shitty shitty friend....


BUT! My morning was fabulous, woke up with tea beside my bed and Rihanna as background music.




Have an beautiful day everybody!

Lots of Love
/Johanna och Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0