bloglovin

Johanna har blivit med Mcdonalds

Alla som känner mig och min älskade kärlekssyster vet om att vi har en speciell förkärlek för Mcdonalds och BK. Efter att nu ha tillbringat 1 månad i London utan ett besök hos någon av kedjorna blev abstinensen för stor. Jag kunde inte hantera den längre. Symptomer som skakningar, frossa och yrsel var nu ett faktum.


BIEFFEKTER: Kraftig buksvullnad.


Nu ska gänget splittras till olika delar av London för afterwork. Trevlig kväll!

Lots of Love
/Johanna och Linn

Kommentarer
Postat av: syster

vi tänker likadant, åt bk idag. Guds gåva till mänskligheten

2010-10-06 @ 18:45:36
Postat av: Johanna

Herregud vad jag saknar dig...

2010-10-07 @ 00:54:01
URL: http://makeitinlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0