bloglovin

Kontakter- A och O!

Satans tjat från vår sida, but here it goes again: kontakter!

Utan min mentor, Ed, hade jag aldrig kommit på den intervjun. Utan honom hade företaget, som arbetar med en av dagens största samtalsämnen: miljöfrågor, aldrig träffat mig. Ett unikt samarbete mellan Shell, European voice och Euronews ska nu bli en del av min vardag. (För er som orkar: www.commentvisions.com)


Idag ska det fan ta mig firas. Resten av helgen kommer spenderas på ett bibliotek, så jag i lugn och ro kan suga allt värt att veta om miljöhot, förnyelsebar energi, företagets samarbetspartner (osv osv osv osv osv...)

Wish me luck!
Lots of Love,
/Johanna och Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0