bloglovin

Camden Market

Min andra hälft har spenderat hela sin dag hemma i lägenheten och pluggat biobränsle. Hon är så fantastiskt duktig, och kommer göra så himla bra ifrån sig. I am proud.

Själv har jag precis kommit hem från en ganska trevlig lite dagsutflykt till Camden market. Fantastiskt att man kan göra jobb och nöje på samma gång! Jag älskar att gå och pilla på bijouterier och krimskrams och framförallt om det är rosa och glittrar. Här varvas smyckesstånd med stånd fulla av cupcakes i alla dess storlekar och former, eller med chokladöverdragna donuts. Då kan det tusan inte bli bättre.

Det var nog tur att jag gick dit själv - För eventuellt sällskap hade nog rivit av sitt hår i förtvivlan, då jag gick x antal varv runt marknaden. Man vill ju inte riskera att missa någonting eller hur?







Nu ska jag på business meeting. Vila? Sjuk? Det finns det inte något som heter..
Ha en fantastiskt trevlig kväll!


Lots of Love
/Johanna och Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0