bloglovin

Johanna and Linn belong together.


Jag börjar lida av en kraftig Linn och London abstinens nu. Tur är väl det att jag får spoona henne i London väldigt snart. Innan dess ska jag ska få träffa henne och de andra härliga Malmö/Lund tjejerna redan imorgon! Vilken lycka! 3 veckor har gått sen vi sågs senast och vi ska inte vara ifrån varandra så länge. Det är inte bra för någon av oss - End of story!

Det pirrar i hela kroppen bara av tanken på allt roligt som kommer hända i vår. Hoppas verkligen att ni har lust att fortsätta följa med på våra äventyr och knasiga upptåg!


Lots of Love

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag måste bara få fråga en sak - är det KUL och bo london? är det mycket fester och roliga saker som händer? funderar på at flytta dig, men är lite rädd att man bara kommer byta en vardag mot en annan när man ändå ska jobba och leva ett "vanligt" liv... Tacksam för svar (och fin blogg!)

2011-01-17 @ 14:59:57
Postat av: Johanna

Hej Sofia!



London är en helt fantastisk stad, och jag överdriver inte om jag säger att här finns någonting för alla. I slutändan är det upp till dig om du byter en vardag mot en annan.



Lycka till med beslutsfattandet :)

2011-01-20 @ 12:40:35
URL: http://makeitinlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0